среда, 27. јануар 2016.

Januarski favoriti 2016.

                                                                   


                                                                Zdravo svima. :)
Kako se bliži kraj januara, ukratko ću se osvrnuti na stvari koje sam koristila i nosila stalno tokom januara.




Volim zimu, tačnije obožavam zimu. Znam da je čudno ali obožavam hladno vreme, oštrinu vadzuha, sneg. Ono o čemu moramo voditi računa tokom zime jeste svakako da pravilno hidriramo kožu.

Zato favorit broj jedan jeste krema za ruke i to krema za ruke Fitogal proizvođaca DCP Hemigal iz Leskovca. Ovu kremu koristim godinama i dok god je ima u prodaju koristiću je. Relativno se brzo upija, ostavljajući kožu ruku mekanom, formirajući nelepljiv zaštitni film. Odmah nakon nanošenja postoji osećaj lepljivosti ali on prolazi kroz nekoliko minuta kada koža lepo upije kremu. Koliko ja znam prodaju ih u DM-u i Idea prodavnicama (ako znate još gde kažite) i dolazi u pakovanju od 100 ml i 50 ml. Cena je koliko se sećam ispod 200 dinara, ali znam sa sigurnošću da je jedna od pristupačnijih krema za ruke i ima sve moje preporuke.





Fitogal Krema za ruke DCP Hemigal


Sledeći favorit ima ulogu da štiti i hidrira naše usne.


Maybelline Baby Lips Sweet Apple

Ne mislim da je ovo najbolji stik za zaštitu usana koji sam probala ali ono sto mene vuče da ga koristim svakog dana od kada sam ga kupila jeste miris i boja. Lično meni nekad miriše na višnju, nekad osećam cimet i jabuku, a nekad mi  miriše na žvake. U svakom slučaju miris je prijatan i boja koju ostavlja na usnama je lepa i može zameniti karmin u dnevnim prilikama kada vam treba boje na usnama.






Dolaze na red i nokti. Kao što sam u prethodnom postu rekla, sviđaju mi se Aurini lakovi i meni traju minimum pet dana na noktima. Zimska nijansa koju obožavam je 422 NEVER SAY NEVER. Prelepa klasična bordo crvena boja.


Aura Amazingly Resistant Nailpolish in 422 Never Say Never

Šminkala se nisam previše u toku januara ali favorit što se tiče šminke jeste Aurina maskara iz prethodnog posta.





Već šest godina omiljeni parfem za zimu jeste Christian Dior Hypnotic Poison. Jedan od parfema koji ili volite ili ne podnosite, a ja ga obožavam.


Prikazaću i nekoliko odevnih komada koju su bili voljeni ovog meseca.



Omiljeni džemper koji je moja baka napravila mojoj teti kada je bila mlada. Džemper je star oko 30 godina i moj je omiljeni.






Trenutno omiljena ogrlica koju sam sama napravila. :)



I najomiljenija torba ikada. Delo mlade i talentovane Ninoslave Milić (FB stranica). U torbu sam se zaljubila prvo na slici, naručila je istog trenutka i čim je stigla pocela sam da je nosim. Savršenstvo. Lep materijal, izrada i dizajn.





Figurice poklon moje najbolje drugarice jer zna koliko volim raznike. (cupcake jelkice u pozadini su mojih ruku delo)



Jedna od tradicija u mojoj kući, jeste spremanje i ukrašavanje medenjaka za praznike. Sledeće godine ću sigurno podeliti sa vama post sa receptom i načinom na koji ja ukrašavam. Mada moji ukućani vole medenjake bez glazure. :D

Nadam se da vam se post dopao. U komentarima podelite vaše favorite ovih hladnih dana. Do sledećeg čitanja. XO







Нема коментара:

Постави коментар