субота, 23. јануар 2016.

Aura Haul i recenzija




Zdravo svima :)

Kao sto iz naslova možete videti isprobala sam neke za mene nove Aura proizvode i ukratko ću podeliti svoje utiske.

Prvi na redu jeste noviji prozivod u Aurinom asortimanu i to hajlajter (Aura Highlighter Satin Texture 218 Nude Shimmer).

Nisam neko ko je podlegao trendu korišćenja kontur i hajlajter pudera ali me privuklo pakovanje ovog proiyvoda konkretno.
Svaka čast Auri za proširenje kolekcije i vizuelno poboljšanje. Drago mi je da jedna domaća kompanija lepo napreduje.
Što se tiče samog proizvoda zaista mislim da je odličan. Pigmentacija je kakva i treba biti za tu vrstu proizvoda, a može se i nadograditi. Kajsija boja koja se presijava zlatno savršena za devojke tamnijeg tena i žutog podtona kože.



 Karmin iz njihove standardne linije u nijansi 752 Vintage Thoughts. Kremasta formula, lako se nanosi, solidna pigmentacija, odličan za dnevnu varijantu. Kratko i jasno :)


Na ovoj slici se takođe bolje vidi kako hajlajter izgleda.



                                                             Aura Lenght Mascara

Neko sam kome maskara treba da obezbedi i volumen i dodatnu dužinu trepavicama. Zašto uzeh onda maskaru samo za dodatnu dužinu? Čula sam pozitivna mišljenja o ovoj maskari i reših da je probam. Nisam se pokajala. Radi baš to što joj ime kaže. Produžava trepavice i lepo ih razdvaja. Jedino što sam primetila je, za devojke koje su navikle da stavljaju dva sloja maskare, kod ove ne bih to preporučila. Slepe se trepavice i ne izgledaju baš najbolje. Jedan dobar sloj maskare daje najbolje rezultate.


Aura Amazingly Resistant lak 432 Adorable illusion

I za kraj njihova novija linija lakova. Meni lično odlični. Dva tanka sloja za potpuno prekrivanje i uz pravilno nanošenje traje mi minimum pet dana. Ovo je lepa svakodnevna boja pogodna za sva godišnja doba. :)

Da li ste probale nešto od ovih proizvoda i kako vam se čine? Preporuke za druge Aura proizvode? Slobodno ostavite komentar. Do sledećeg čitanja. XO


2 коментара: