петак, 26. јун 2015.

L'Oreal Infallible 24H Stay Fresh Foundation Recenzija (Review)



Zvezda današnjeg posta biće Lorealov tečni puder Infallible 24H.

The star in today's post will be the L'Oreal Infallible 24H Foundation. It is European version of the L'Oreal Infallible ProMatte foundation that you can buy in America.








Evo šta proizvođac kaže o puderu na samom pakovanju:

  • 24 časa besprekornog tena
  • 24 časa finiša pudera kao da je tek nanet
  • bez transfera
  • bez vidljivih nedostataka na licu
  • bez vidljivog prosijavanja
  • bez isušivanja
  • bez efekta maske 
Here are the claims from the back of the packaging:

  • 24H just applied finish
  • 24H flawless complexion
  • no transfer
  • no visible imperfections
  • no visible shine
  • no dry-out
  • no mask-effect


Moji utisci su pozitivni. Puder mi zaista odgovara. Da li može da izdrži čitavih 24 časa nisam proveravala ali niko od nas ne nosi puder toliko dugo. Ja imam masnu kožu tako da prosijam svakako sa bilo kojim puderom ali se ovaj solidno drži. Prosijam nakon 4-5 sati, ništa što blot papirići ne mogu rešiti. Ne slažem se da se ne prenosi na garderobu ili ekran telefona, ali većina pudera je takva. Pokrivna moć je odlična. Ukoliko se nanosi četkom ( ja koristim Expert Face Brush o kojoj sam napisala i recenziju ) dobija se sa jednim slojem srednja pokrivenost a sa dva tanka sloja i potpuna pokrivenost. Nanošenjem prstima ili Beauty Blender-om jednog tankog sloja dobija se slaba do srednja pokrivenost. Pokrivna moć zavisi i od količine nanetog pudera i od načina nanošenja. Meni je za celo lice dovoljna jedna pumpica. Ne isušuje mi kožu i ako je nijansa dobro izabrana nema efekat maske. Naravno svaki puder će biti primetan ako se ne stopi lepo sa kožom ili ako se nanese u većoj količini. Ovaj puder ima mat završnicu.

My experiance with this foundation is positive and I really enjoy using it. I have not tested if it could hold on for 24 hours, because non of us wears foundation that long. I have oily skin and the oil starts to seep through the most of my foundations after couple of hours, but this foundation holds really well. I see some oiliness on my T-zone after 4-5 hours, but nothing major that blotting sheets can not fix. I do not think that it is a transfer proof. The coverage is excellent. If you apply this foundation with the brush ( I used Expert Face Brush, REVIEW ), you can achieve medium coverage with one thin layer. With two thin layers and the brush, you get full coverage. If you like more natural finish, use one thin layer and apply it with youf fingers or the Beauty Blender. The coverage depends on the amount of the foundation used and the method of applying. I use one full pump for my hole face. It does not dry-out my skin and if you choose correct shade it does not have mask-effect. It has a matte finish. 

Namenjen je svim tipovima kože sa čime se mogu delimično složiti. Mislim da je dobar za normalnu i masnu kožu dok kod izrazito suve kože moze istaći suve delove.

It is targeted towards all skin types but in my opinion it's suitable for normal and oily skin, not so much for the dry skin type.

Cena je oko 1700 dinara (ja sam moj kupila na nekoj akciji u DM-u za 1000).

Moja nijansa (doduše zimska) je 130 True Bige. Svetla nijansa sa roze podtonom ( na slikama izgleda kao da ima žuti podton ali zaista je pravi roze podton ). Iako ja imam žuti podton uz malo bronzera uklopi se u ostatak. Puder ima SPF 18 tako da može doći do "efekta duha" na slikama napravljenim uz upotrebu blica.

Shade that I'm using is 130 True Beidge. Light shade with pink undertone (in pictures it looks like it is yellow undertone ). The foundation has SPF 18, so in flash photos there is a white cast.
           

A evo i kako izleda na dnevnom svetlu.

Here is a swatch in daylight.






Za kraj slika na kojoj cete videti kako jedan tanak sloj prekriva hipepigmentaciju na mom obrazu ( najgori deo moje koze na kome se lepo vidi moc pokrivanja).

In the end, picture where you can see how well one thin layer covers up my hiperpigmentation.



Nadam se da vam se svideo post. Ukoliko ste probale ovaj ili obozavate neki drugi puder napisite mi dole u komentarima. Do sledeceg citanja. XO

I hope you enjoyed this review. Please share your thoughts about this or any other favourite foundation, in the comments down below. Till next post. XO







2 коментара:

  1. Podseca me na maxFactor all day flawless...ja muku mucim sa puderima jer ne mogu pronaci nijansu jer sam bela kao duh pa su mi i one najsvetlije, tamne :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I jeste slican tom puderu...na apsolventskoj veceri sam nosila MaxFactor i drzao je savrseno 10 sati...Ja sam tad nosila nijansu 75 MaxFactor-a i to je moja savrsena nijansa sad za leto...Ovaj Lorealov je sad za leto malo svetliji meni (na slici se ne vidi ali uzivo se vidi), verovatno bi mi sad odgovarao 140 ili 150. :* Ja uvek mesam dve nijanse jer mi retko koja odgovara :/

      Избриши