уторак, 9. фебруар 2016.

Alverde Color&Care pigment za tečni puder - Recenzija







                                                                  Zdravo svima. :)

Zvezda ovog sunčanog dana jeste Alverde Color & Care Mix Your Make-u. Radi se o pigmentu za individualno podešavanje nijanse tečnog pudera ili toniranih krema. Konkretno moj je za posvetljivanje nijanse tečnog pudera, a u prodaji se može naći i tamniji pigment koji je od pomoći pogotovu leti kada vam zimska nijansa pudera postane presvetla.



Ovo je odlična ideja u teoriji, ali kako se pokazao u praksi? Kazem u teoriji jer ovako nesto je zaista potrebno kada uzmemo u obzir ograničen broj nijansi tečnih pudera koji se kod nas prodaju. U praksi pigment radi svoj posao ali ipak postoji ALI.



Sam po sebi pigment je svetle boje i kada se sam utrlja u kozu ne ostavlja nikakve tragove.


 Posvetljuje nijansu tečnog pudera značajno a sve se da prilagoditi pravilnim odnosom količina tečog pudera i pigmenta pri mešanju. Ja sam ga mešala sa Maybelline Affinimat puderom i kao što je bilo za očekivati posvetleo je nijansu pudera ali je u mom slučaju i promenio završnicu tečnog pudera. Koristila sam omiljeni mat puder koji nikad ne fiksiram puderom u prahu, jer zaista nema potrebe za tim u mom slučaju. Nakon mešanja sa pigmentom on gubi tu mat završnicu i meni sa masnom kožom više ne odgovara. To je to ALI u celoj prici. Ta mana je od značaja rekla bih upravo pri mesanju sa mat puderima i kod osoba sa masnom kožom. Verujem da kod osoba sa normalnom i suvom kožom, mešanjem sa puderom neće promeniti značajno njegove karakteristike.

Levo Affinimat nijansa 24 Golden Beige
 Desno kombinacija sa Alverde pigmentom


U celini zanimljiv proizvod, koji po ceni od nekih 300 dinara (ne sećam se tačne cene) možete naći u DM drogerijama. Volela bih da se neka od većih kompanija dekorativne kozmetike pozabavi ovakvim konceptima jer verujem da bi mnogim devojkama to bilo olakšanje prilikom kreiranja idealne nijanse tečnog pudera.

Da li ste probale ovaj prozivod od Alverde-a? Kakvi su vaši utisci? Do sledećeg čitanja. XO

6 коментара:

  1. Bas mi je drago sto si pisala o ovom pigmentu jer sam i ja bila radoznala i zanimalo me je da li radi posao :) Da, bilo bi lepo kada bi se jos neko pozabavio proizvodima ovakvog tipa (ili kada bi uvozili sve nijanse pudera :( ) pa da i mi sa izrazito svetlom kozon malo uzivamo. Steta je sto menja zavrsnicu pudera :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na citanju. Definitivno radi posao i po mom iskustvo rekla bih da je eto manji problem kod mat pudera sto nakon mesanja vise to nisu ali ako neko muci muku sa svetlim nijansama vredi da proba svakako sa ovim pigmentom. :)

      Избриши
  2. Nisam videlela pre ovaj proizvod, deluje jako zanimljivo! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post, jako mi se dopada tvoj blog :)

    ОдговориИзбриши