уторак, 23. јун 2015.

Eucerin Haul

Drage moje,

prvi zvaničan post na blogu će biti Eucerin haul ili na srpskom Šta sam to kupila od Eucerina.


Kako mi je ponestajalo sredstva za umivanje a i ostalih mazalica, odlucila sam da probam nesto novo. Setih se da sam jednom davno od koleginice sa fakulteta probala neki zeleni

Eucerin piling i bila sam oduševljena. Ukljucim lap top i odem na Google da vidim ime i prezime tog gospodina. Pronađem ga i krenem dalje da istražujem celu liniji Eucerin DermoPurifyer, linija medicinske kozmetike.Kolekcija se sastoji od gela za umivanje, dnevne kreme, pilinga, noćne kreme, aktivnog koncentrata, tonika itd.

Odluka o kupovini je donesena čim sa ugledala promociju na sajtu apoteke Srbotrade iz Beograda. Za devojke iz Beograda verovatno ne treba dodatno objašnjenje ali za svaki slučaj reći ću da je to po meni najjeftinija apoteka u Beogradu ako ne i šire. Od skora imaju i mogućnost online kupovine što je meni odlično došlo kako trenutno nisam u Beogradu. Na sajtu imate i kalendar promocija kako Eucerina tako i ostalih poznatih kozmetičkih brendova. Ako pogledate cene i malo uporedite shvatićete zašto kažem da je najjeftinija apoteka u Beogradu bar kad je reč o medicinskoj kozmetici.


http://www.apotekasrbotrade.rs/


Eucerin ima često promocije baš u ovoj apoteci i pokloni su vredni (videćete u daljem postu).


Ja sam se odlučila za gel za umivanje iz ove kolekcije i taj čuveni piling. Naručivanje preko sajta je lako i vrlo su ažurni kada je u pitanju odgovaranje na mejlove i sve je proteklo u najbolje redu tako da imaju moju preporuku od srca.

Paketić je stigao na vreme i proizvodi su bili lepo zapakovani i uz njih je dosao i fiskalni račun kao dokaz zvanične kupovine.









Na slici vidite da mi je stiglo mnogo više od gela i pilinga. Naime u subotu u periodu mog naručivanja bila je Eucerin akcija u kojoj za kupovinu iznad 1000, 00 dinara dobijate poklon sa spiska koji je stajao na sajtu. Malo je reći da sam bila oduševljena kada sam na spisku ugledala između ostalog i noćnu kremu iz iste linije. Ostalo su testeri kojima sam se takodje obradovala jer mogu da probam nešto novo. Moja narudzbina je iznosila 1710,30 dinara a krema koja je full size i koja je izabrana kao poklon je u vrednosti od 1500 dinara. Da li sada shvatate moje oduševljenje ovom akcijom? A sad idemo redom. :) p.s. kao student znam da su cene malo jače ali ipak se radi o medicinskoj kozmetici i u rangu su sa slicnim proizvodima drugih brendova...a čista i zdrava koža nema cenu :)

1. Eucerin DermoPurifyer Reinigungsgel (gel za umivanje)     cena 980,66 dinara







Gel za umivanje koji pruža blago i temeljno čišćenje lica, uklanja prekomerni sebum i ne sadrži sapune i parfeme. Nanosi se na prethodno namokreno lice i nežno utrlja i ispere.


Koristila sam ga prvi put danas i moram reći da je prvi utisak pozitivan. Zaista je nežan, nakon umivanja nema osećaja zatezanja kože (koji iako lično volim znam da nije dobar znak), nije mi isušio kožu i koža je zaista meka. Ako mogu da kažem koža nakon umivanja ima mat finish bez isušivanja. Ovo je samo prvi utisak a kako će se dalje pokazati,pogotovo u kombinaciji sa pilingom i kremom, bićete obavešteni.


Kako ne sadrži sapune logično je da ne peni kao neki drugi gelovi te se nemojte iznenaditi, radi svoj posao i bez toga. Ono sto je aktivna supstanca koja čisti umesto sapuna je amfotenzid-amfoterni surfaktant koji se nalazi u raznim prozivodima namenjenim za čišćenje (npr šamponi, gelovi za umivanje itd). Osim njega na spisku sastojaka uočavam i limunsku kiselinu kao i salicilnu kiselinu što je svakako dobro za čišćenje masne i aknozne kože.

Pozitivno je to što nema parfema jer prisustvo parfema u preparatima za kožu moze da izazove reakciju kod ljudi sa osetljivom kožom.





2. Eucerin DermoPurifyer Waschpeeling (piling za lice)                   cena 729,62 dinara






Za dubinsko čišćenje pora, sa mikročesticama i perlicama mlečne kiseline. Bez uljanih komponenti. Otvara i čisti pore, mikročestice skidaju površinski sloj izumrlih ćelija dok mlečna kiselina deluje na upalnim mestima bez da isušuje kozu. Klinički i dermatološki ispitano.


Nežno se umasira na vlažno lice i zatim temeljno ispere.

Moje davnašnje iskustvo sa ovim pilingom je bilo pozitivno ali koristila sam ga davno i samo jednom tako da ću detaljnije utiske izneti u nekom narednom postu.



3. Eucerin DermoPurifyer Aktiv Nachtpflege (aktivna noćna krema) poklon uz kupovinu ali redovna cena na sajtu je 1466,76 din













Krema obećava poboljšanje izgleda kože za tri nedelje. Testiraćemo a biće i slika pre i posle u dogledno vreme :D

Aktivna supstanca je mlečna kiselina koja je odlična za aknoznu kožu a i kožu sa hiperpigmentacijama i neravninama (poznati su hemijski pilinzi koji je sadrze a nadam se jednom takvom od jeseni).
Nanosi se uveče na prethodno očišćeno lice i druge zahvaćene delove (leđa, vrat...).





Testere koje sam dobila ću rado iskoristiti. Dobila sam tri testera gela za umivanje od po 1.5ml i tri testera dnevne kreme iz te linije iste zapremine. Dobila sam i testere nekih drugih Eucerin kremica kako za lice a tako i za područje oko očiju, Dobila sam i dve tubice od 3 ml Noreva kremice za područije oko očiju i za usne. Gel za umivanje i kremicu ću čuvati za neko kraće putovanje da ne moram nositi ceo proizvod a ostale ću testirati kod kuće.
















Detaljne postove o napretku u putovanju do čiste kože objavljivaću na nedelju dana. :)


Znam da je post duži i ubuduće ću se truditi da budu kratki i koncizni.


Hvala na čitanju i do sledećeg viđenja pozdrav :) XO





Нема коментара:

Постави коментар