субота, 11. јул 2015.

Ebelin "jaje" za šminkanje - RECENZIJA




Današnji post će biti recenzija Ebelin sunđera za šminkanje. Sve dobro znamo da je to jeftinija verzija BeautyBlender-a. Ali da li je to zaista tako?




Prvi put sam Ebelin sunđerčić probala pre dve godine i zaista mi se dopao, ali sam ga tada izgubila na putovanju. Dugo nakon toga bila je nemoguća misija uloviti u DM-u ovaj sunđerčić. Kada sam ga ugledala pre nekih dva meseca bila sam oduševljena i naravno odmah kupila. Nažalost nije isti utisak kao prvog puta.
U međuvremenu sam negde na internetu pročitala da je promenjen sastav. I zaista moj utisak je takav.  




Kada ga nakvasim i iscedim i kada "poraste" on je spreman za korišćenje. Lepo nanosi tečni puder ali zbog tog mog utiska da je tvrđi nego pre retko ga koristim. Imam osećaj da udaram sebe u lice njime (još je gori taj osećaj sa Aurinim sunđerom). Sunđerčić je tvrđi nego ranije i upravo zbog toga teže se ispira sapunica kada ga perem. Takođe dok ga perem dobija neki čudan oblik, deformiše se. Sreća kada se osuši oblik je normalan. 



Ranije je bio toliko mekan da kada se ovako ustipa, možete dotaći palacem kažiprst. Sada je definitivno tvrđi.

Još jedna stvar koja se meni desila, nakon tri pranja, je da je krenuo da puca. A perem ga krajnje nežno pazeći da ne vučem previše jer se ipak radi o sunđeru.



Samo nanošenje pudera je ok ali zbog otežanog ispiranja i pucanja definitivno ga više neću kupovati. Ipak mislim da su četke bolji izbor.

Da li ste ga koristile? Kakva su vaša iskustva? Podelite svoje utiske u komentarima kako bi znali da li je možda ovo samo do mog uzorka ili je greška u meni. Do sledećeg čitanja. XO


2 коментара:

  1. Imam ga mesec dana i jos uvek nije pukao, dobar je kao i prvog dana. Verovatno što sam ga kupila u Bugarskoj, ne bi trebalo da loše proizvode šalju za srb

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moguce je da je pukao jer sam ja nesto pogresno uradila. Ali svakako su ga promenili u odnosu na onaj od pre neku godinu. Mada je ivica odlicna za nanosenje korektora ispod ociju tako da cu ga svakako iskoristiti da ne stoji bezveze :)

      Избриши